راهنمای خوب درمورد خرید بازی برای پی سی یا لپ تاپ

Wiki Article

فایل فشرده اکسترکت نمی شود/ رمز اشتباه است/ فایل خراب است، چه کار کنم ؟

مرحله ۲ ابسولوشنو با بقیه مرحله هاش مقایسه کن متوجه میشی. بازی عالی بود من خودم چندبار تمومش کردم الانم چشم بسته میرمش ولی هیتمن نبود. من ازین سه تا جدیدا ( ۳ رو بازی نکردم) اصلا خوشم نمیاد ولی قشنگ هیتمنن

روابط شما با اطرافیان از طریق این سیستم تنظیم می‌شود. درست مانند زندگی، اگر مودبانه برخورد کنید و با افراد دوست شوید، می توانید به آنها نزدیک شوید. اما اگر از کسی خوشتان نمی‌آید هم گزینه‌های کمتر مودبانه همیشه در دسترس هستند!

مافیا یک بی شک بهترین عنوان در میان عناوین سری مافیا و نسخه ی بازسازی شده ی آن، گل سرسبد تریلوجی است .

خرید بازی برای استیم.

گوگل اولین پیش‌نمایش اندروید ۱۳ را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

خیلی مسخرس وقتی میبیننت مردم دم در میشینن نمیزارن فرار کنی از در بری بیرون

محیط‌های بازی متنوع هستند و البته به دلیل رخداد بازی در سیارات فضایی، دست تولیدکنندگان را برای خلق جهانی بکر و تازه باز گذاشته است. دشمنان بازی طراحی خوبی دارند که با توجه به خصوصیت‌شان انجام شده است.

در صورتی God of War بازی که راهنمای نصب ناقص بود و یا مشکل داشت می توانید از قسمت گرارش به مدیر سایت اطلاع دهید تا مشکل برطرف شود .

در کنار آن می‌توان گرافیک را از بُعد فنی پایدار و از بُعد هنری یکسان با نسخه پیشین ولی زیبا و تحسین برانگیز توصیف کرد. افزون بر ارائه تجربه‌ای به شدت تکرارپذیر، بازی یاد شده از لحاظ ایجاد جو و فضاسازی مناسب نیز بین بازی‌های مخفی‌کاری سال‌های اخیر بی‌نظیر یا در بدترین حالت کم‌نظیر عمل می‌کند.

گروه مختلف انسان‌ها و انواع حیوانات در بازی به عنوان دشمن وجود دارند که در بخش حیوانات کمی تا قسمتی از بازی‌های مشابه الهام گرفته شده‌است.

Report this wiki page